cookieChoices = {}; * C.J Diary *: merawat hati luka dengan madagascar 3

Thursday 21 June 2012

merawat hati luka dengan madagascar 3

Banyak benda berlaku pada minggu lepas.. Jadi terlampau penat fikiran dan emosi yang perlu aku dan keluarga tempuh.. Moga kami lebih tabah dan kuat menempuhinya.. Jadi untuk merawat salah satu pesakit kritikal iaitu akak aku, sebagai adik yang baik dan sangat penyayang.. Aku mengoffer diri untuk belanja tengok cerita madagascar yang baru jek keluar dekat panggung wayang.. Entri ni aku update lambat 5 hari..  Penah dengar perkataan malas? Haha.. Ok berbalik pada cerita madagascar, kenapa tiba- terdetik tengok cerita ni? Sebab dibakar oleh budak-budak pejabat aku yang cerita ni best la.. Kelakar sangat la.. Jadi aku rasa tercabar? Hahaa.. Pasal tu jek tau..


Tapi aku memang pengikut tetap cerita binatang-binatang ni.. Dari episod pertama sampai la dah masuk ketiga.. Sampai sanggup masuk permainan budak-budak dekat universal studio.. Apa kes? Huhu... Jadi kalau orang tanya cerita ni best atau tidak pada aku, dalam 5 bintang.. Aku bagi 3 1/2 bintang.. Sebab bagi aku aku lagi suka cerita dia yang return to africa.. :-) sebab untuk aku terlampau banyak watak di masukkan, sampai watak yang aku minat, Marty si kuda belang tak banyak bercakap.. Sedih!! Ditambah pulak apa yang aku alami.. Makcik atau pakcik yang bawak anak kecil, nanti baca entri aku seterusnya.. Banyak buat mood aku spoil.. Nasib baik ada watak guna nama aku.. Gia.. Mama Ros kata mata dia besar macam mata aku.. Haha.. Saya malu..... Wekkkk...


Kelakar memang ada.. Jangan rasa terganggu.. Sebab kalau ada orang ganggu masa tengok wayang (macam aku ) korang akan rasa tak puas menonton cerita ni.. Sebab jalan cerita ni memang laju..jadi sebenarnya cerita ni tak menghampakan kau orang.. Cuma tak melebihi apa yang aku bayangkan? Anda bagaimana pulak peminat Madagascar semua??


P/s : wah Alamanda dah sangat lain sekarang.. Lebih banyak kedai makan sekarang ni... Bagus!!


-entri ni ditaip didepan pintu doktor yang super lambat tapi servis bagus.. Jadi sengsara la kau jia depan pintu tu... :-( -


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: