cookieChoices = {}; * C.J Diary *: We cute and we know it.. Hahaha

Friday 29 June 2012

We cute and we know it.. Hahaha

Gedik.. Haha ya.. Ni la jiran sebelah ku.. Kami memang gila-gila dan sangat perasan yang kami masih comel...dan ye, kami dah melebihi umur 25 tahun.. Dan kami sendiri pun tak percaya yang kami dah lepas usia tu..

Cingu-ya bermaksud kawan, dan aku dah berkawan dengan dia sedari aku mula kerja dekat MQA.. Jadi 3 tahun la sekarang.. Kami nampak je personaliti yang berlainan,tapi sebenarnya kami sangat gila-gila... Dan dia orang yang sangat aku percaya kalau dekat sini... Jadi kalau dia pun tikam aku.. Kesian aku tak ada orang nak dipercayai..sedih!! Oh dia ada blog.. Untuk orang-orang yang nak resepi yang mudah.. Sila la ke blog chingu... http://kyo-cipcips.blogspot.com/

-c.j-

No comments: