cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Masa Untuk Pecah Kepala

Thursday 7 June 2012

Masa Untuk Pecah Kepala

sedar tak sedar.. aku dah nak final exam untuk sem pendek kali ni..
mula dari 8 Jun - 9 Jun 2012 jari jemari aku dah kena bekerja keras 2 jam untuk jawab kertas soalan..

(kesian kan ko jari) 
otak aku pun dah kena bekerja lebih keras daripada biasa...
biasa la budak teknikal, bila kena jawap exam yang perlu ingat banyak istilah, sejarah, fakta..
otak aku lip lap lip lap ala-ala ultraman ni..

bila bukak buku je jadi macam ni..
jadi macam ni je bila nak study..
boleh tak kalau aku fire jek bilik exam macam ni?
 
waaa... aku dah makin rasa tertekan..
sabar jia sabar..
kau akan dapat buat yang terbaik lagi kali ini..

persediaan sebelum masuk ke bilik peperiksaan...


good luck to all of you

-CJ-

No comments: