cookieChoices = {}; * C.J Diary *: Yup.. I'm happy right now

Tuesday 12 June 2012

Yup.. I'm happy right now

Ramai yang kata, CJ think it again.. He left you for 3 month and now he want to be with you again? Oh terfikir jugak aku, ye la kenapa kau nak aku balik??

Dan aku tanya, dan tanya, dan tanya.. Aku ni memang suka bertanya sampai aku tau sebabnya..*kesian la suami aku nanti** dan aku tau jawapannya. Sebab kenapa? Biarlah aku saja yang tahu.. Sedangkan aib kawan pun aku tak buka, ini kan pula orang yang aku sayang..

3 kali aku berdoa.. Kalau dia bukan jodoh aku, jauhkan lah dia.. Kalau iya, sebaliknya.. Dan 3 kali jugak tiba-tiba dia akan call. Wallahua'alam..

Jadi untuk tidak buatkan aku pening, aku panggil ahli mesyuarat tingkap aku berbincang. Dan kata sepakat pun aku dah dapat.. Buddy aku cakap kalau itu bahagiakan kau, go for it. Kalau tak, sekali dia buat hal lagi, terus blah dan cari orang yang boleh bahagiakan kau. I give you another chance sayang. If you blow it again, I will say bye bye bye sambil menari gaya Nsync..

P/s : still remember your message. "Sebab kamu bertudung dan tidak sosial yang buat aku suka kamu." Yup, aku tau lagi ramai yang lagi cantik dari aku di awan biru tu, tapi kalau sebab kesederhanaan aku tu buat kau terpikat, pergh.. Aku dah kena start kumpul duit ni..
Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

2 comments:

aimanammaradham said...

buat solat istiharah 3 x berturut2..
kalo betul .. itulah jodoh kiter.
walau macam maner kiter berperang pon atau hadirnyer org ketiga..kalo dah jodoh tetap tak kemaner....

ingatkan appy sebab dah abis exam..

:)

Cik Jia said...

insya allah.. lepas ni saya buat.. =)

uit.. tu pun happy gak..
tp kejap je break.. seminggu jek tak ada kelas..
lepas tu dah masuk sem panjang.. :(